er en stille og rolig mand kan godt li at vær sammen med venner og gå i byen for hyggen skyld bor i en lille by der heder øster doense lidt uden for hobro tja hvad skal jeg fortælle er førtidspensionist men lige pt går jeg til dart og fetnes men vis...
Register to Send Message!